Pirmasis Lukoniečių dviračių žygis ir akimirkos iš jo

Birželio 17d. rytą surengėme šaunią ekskursiją, kuriai reikėjo tik dviračio ir geros nuotaikos. Prieš tai jau buvome aptarę kelionės maršrutą, todėl nieko nelaukusios pajudėjome į Uoginius. Pakeliui užsukome į Miliūnų kapinaites, staptelėjome Varaniškių kaime ir šiaip gražesnėse vietovėse. Pasiekę Uoginius pirmiausiai aplankėme Uoginių kapines ir jose esantį Adomo Petrausko kapą. Galutinė stotelė buvo Uoginių amatų centras. Čia lydimos darbuotojos aplankėme Adomo Petrausko muziejų, pamatėme kaip amatų centre kepama duona, apžiūrėjome salę kur rengiamos šventės. Pailsėję jaukiame kieme, leidomės namų link, tik jau kitu keliu – per Ničiūnus. Pakeliui užsukome į ūkininko Skaparo sodybą pažiūrėti veislinių karvelių. Kelionė truko apie 4 valandas. Dviračiais numynėme apie 22 km. Nuovargis šiek tiek jautėsi, bet kelione likome patenkintos.

Dabar su nekantrumu laukiame sekančios išvykos į Komarų dvarą, tuo pačiu aplankant Stirniškių piliakalnį ir Palėvenės vienuolyną. Maloniai kviečiame visus prisijungti liepos 16d. ir smagiai bei aktyviai praleisti vasaros popietę.